party tonight

Just nu dör jag av hunger.
Kom precis från ett biceps och bröst pass!
Nu vill jag äta allt och inget, men känns onödigt att äta nått nu när maten är klar om typ en halvtimme :p Har varit i skolan och stressat hela dagen med inlämningsuppgifter och prov! Mötte nadia efter skolan i haninge och köpte bara strumbyxor som jag kan ha ikväll till min klänning.
Nej nu måste jag dusha! Och har inte ens testat min klänning, hoppas den sitter bra så jag slipper stressa, och leta efter något annat! Men fin är den!
Bilder senare ikväll ;) eller i morgon!
Hittade nyss den här bilden! och fyfan vilket kontrast.. en vit och en brun, har inte tänkt på det tidigare, fast hon är snygg både som blek och brun faktiskt! Har tänkt på att många greker bryr sig inte så som vi gör när det gäller att sola, de har ju sol nästan året runt medans vi kämpar för att bli så bruna som möjligt när vi reser utomlands! saknar henne rätttt så mycket, och självklart stället där vi träffas varje år!

Postat av: Tina

Trevlig kväll !!!!!

2011-12-14 @ 21:34:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: