Helgen

Den här helgen har varit väldigt skön. Jag jobbade ju som sagt igår och efter det skulle jag egentligen till mikaelas surpricesfest, men fick ont i huvudet under jobbpasset så drog hem till mai istället som bor nära mitt jobb och chillade där lite med nadia och maisan!
Idag har jag inte gjort så mycket, körde dubbelpass på gymmet, vilket jag gör varje söndag ;) först afro, sen benpass eller vad det nu blir, men idag blev det ben.
Bakade även en kaka som heter ambrosiakaka, och den var tydligen jätte god. Brukar faktiskt nästan aldrig äta det jag bakar, (jag vet, knäpp) men är lite nojig ibland när det gäller kosten.
..Och min fina lilla vovve! Sötaste som finns!
God natt!!

Postat av: irini

kakan vad skit god faktiskt :D va gullig lilla skrebbeeeenn

2011-12-12 @ 08:12:07
Postat av: Tina

Haha söta lilla Lambo fick vara med på bild.

2011-12-12 @ 23:57:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: