önskelista till jul

Mitt internet var inte att leka med igår.. Men nu har jag skrivit en liten önskelista faktiskt, medans jag chillar i skolan lite. (jag tror jojje tycker att jag har varit snäll iår haha)

1. Underkläder, helst spets
2. Victoria Secret parfym Very sexy hot
3. Kamera, en bra, smidig, så man kan ha den i väskan och enkelt i handen.. och självklart fin design
4. Accesoarer,  använder endast silver (örhängen eller armband)
5. Träningslinnen (gärna färgglada) size S
6. Celsius drickor, finns billigt på Ica maxi, dricker endast sparkling (kolsyrat) smakerna som finns i kolsyrat ärwildberry, lime, cola och orange. Ett MÅSTE till gymmet! :P
Egentligen blir jag glad av vad som helst, men det här är säkra kort och lite ideer bara :) Juste presentkort på systemet är inte heller helt fel inför nyår ;)
Find me on Polyvore
önskelista

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: