30 december

Nu börjar jag känna lite stress haha, kom på nu att jag inte har köpt raketer, vet knappt vad jag ska ha på mig, fast okej det är inte det största problemet, har rätt mycket fint som är oanvänt, så det löser sig förhoppningsvis. ;)
Vet heller inte riktigt vart jag ska i morgon, hatar att det finns så mycket att välja mellan.. jobbar på nyårsdagen så ska anpassa mig lite efter det också! Som tur börjar jag 4, så hinner vakna iallafall haha!
Just nu kollar jag runt på lite träningskläder, det finns så mycket fint!
Som den här outfiten till exempel..
Nu börjar jag bli riktigt trött, men ska möta sammy, conny och jojje först på buzz som tydligen vågar utmana mig.. och sen ska jag hem och sova! Längtar till i morgon, ska bli spännande!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: