6 års dagen

Ja, igår firade vi 6 år tillsammans, jag och min kille.. Vi firade det på Arigato sushi, där vi åt massa saker :-) Sen gick vi på bio och såg breaking dawn, som vi längtat till att se. Den var bra och rörande tyckte jag. Flera ggr satt jag där och kände tårarna i ögonen. Ush, vill att det ska finnas tusentals delar till :p
Hursom helst hade vi det jätte mysigt, och tillslut gick vi skrattandes hem för att vi var så sega, och tog ett varmt bad, och åt ben and jerrys! Bra avslut av kvällen.
<3

Postat av: Tina

Grattis i efterskott på eran 6-årsdag ja ni verkade ha en riktigt myskväll tillsammans!!!!

2011-11-27 @ 10:04:34
Postat av: irini

vad mysiiiiigt :) hoppas ni hade en fin kväll<3

2011-11-27 @ 15:27:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: