Första advent

Vad mysigt det är med ljus överallt och att det börjar mörkna lite, får gärna va så en månad framåt men sen får det räcka :-)
Idag fyller även vår Mai 22 år, och det firade vi hemma hos henne igår med världens godaste asiatiska mat, och hur mycket annat gott som helst. Vi hade det jätte mysigt och trevligt.


Maisan!


Nu ska jag göra mig iordning innan jag drar och jobbar, men innan det ska jag och älskling kolla efter julklappar :-)

Postat av: irini

va kuuul

2011-11-27 @ 15:28:41
Postat av: Tina

Ja det är så mysgt när man får tända den första adventsljuset.Mai såg ut att bjuda på goda drycker också hehe.

2011-11-28 @ 04:43:27
Postat av: stamma

ja, det var riktigt kul och man behövde dricka samarin när man kom hem! haha

2011-11-29 @ 00:04:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: