28 November

Bilden från i lördags då Maisan fyllde år!

Helgen bara rusade förbi känns det som, och jag längtar redan till nästa helg för då fyller nadia år, Blir väll en utgång ;) var trots allt nån månad sen.
På gymmet idag körde jag triceps och axlar, och på sista tiden får man höra positiva kommentarer så jag hoppas inte folk bara säger det för att vara snälla, men glad blir jag! :D Jag vet inte om jag har sagt det, men jag älskar mitt gym. Tycker det är bra sammanhållning och man känner sig bekväm, och det känns tomt när jag inte är där. Haninge hälso studio is the shit helt enkelt ;)
Idag invigde jag även min nya jacka som jag fick av jojje när jag fyllde år och den är bara så varm och mysig. Har ingen bild just nu när jag har på mig den, men hittade den såklart på nellys hemsida, älskar den hemsidan.
Så här ser den ut..
Nu ska jag återgå till tråkplugg!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: