onsdag!

Ok, kom från gymmet nyss, tränade ben idag! fyfan vad man har tappat! men blev glad i själen iafl av att bara vara där.. Jag ska ta det försiktigt sa läkaren idag när jag var på undersökning. Jag hade ingen bakerie i halsen, bara virus som borde gå över snart.. så det går bra att träna lätt till att börja med.. :p Det känns lite konstigt i halsen, men hoppas att det är nått som går över snart.. :s  Åt en choklad bar nyss från nutrilett, perfekt för en chokladälskare som mig! Nu ska jag duscha och sen har jag inga mer planer för idag! Kanske tar en powerwalk och sen går hem till mamma och ser va de gör där hemma :D
mysig efter gymmet haha

Postat av: Tina

Va skönt för dig att får reda på av läkaren att du inte hade någon infektion :)

2012-02-09 @ 01:38:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: