onsdag

Var en sväng förbi haninge nyss eftersom jag behövde en ny foundation, hårinpackning och hårfärg. Ska färga håret lite mörkare om 2,5 vecka men tills dess vill jag åtminstone färga utväxten.. Irini ska färga mitt hår, och när jag ringde henne hade hon precis varit på ultraljud, babyn väger ca 4 kg redan haha! En liten megababy!
Snart ska jag ta och äta något mellanmål, ingen aning vad jag ska hitta på! I värsta fall blir det någon proteinshake! Skulle va gott med knäckisar med avocado, aromatkrydda och citron på :-)
Till middag ska jag äta ugnbakad lax med potatis!
Make up stores, studio foundation är min favorit hittils 225:-
Använder den nästan varje dag och håller ca 4-5 månader!

Postat av: irini

ahhh vad bra att den haller sa lange...min haller typ bara i en och en halv manad...kommer sen o fargar ditt har :)

2012-02-15 @ 16:52:33
Postat av: Tina

Irini kommer kanske att få en matglad liten dotter :)

2012-02-16 @ 00:26:47
Postat av: irini

gina har fatt in mer traningsklader :)

2012-02-17 @ 05:19:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: