Fredag den 13:e

Det kändes lite jobbigt att åka till skolan idag och sen i princip åka hem igen, vi tittade på en "film" i en halvtimme innan vi slutade för dagen, fast endå skönt med en så kort dag.
Idag körde jag rygg och mage, körde en hel del nya magövningar eftersom att det måste bli lite mer fokus på magen, magen är trots allt svårast att trimma till :p
Idag tänkte vi gå och handla hem massa nyttigheter till kylen :D Typ kessella, sallader, ägg. Resten finns ju hemma ;)
Tycker det är lite kul att det är bara min moster och min syster som kommenterar hehe trots att det endå är en del som läser. :D Är det något önskemål ni har som jag kan skriva mer om? :) vad som helst.. Ni behöver inte skriva namn..
Hoppas ni får en trevlig Fredag!

Postat av: Tina

Va roligt att du gillar när vi kommenterar.Trevlig fredag till dig också.

2012-01-13 @ 23:55:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: