Lady Million

Kom nyss hem från Haninge C med syster Niki, jag köpte strumpbyxor och parfym, och Niki behövde byta sina skor.. Hon fick en mascara från mig som hon behövde, det lönar sig att vara kicksmedlem ;) Sen köpte hon även lite smink som hon behövde.. Det är jätte jobbigt ibland att välja mellan parfymer ibland, men ville ha en elegant som luktar gott och håller länge, sen är det kul att ha olika parfymer till olika tillfällen. :-)
Nu tänkte jag duscha, och börja ladda batterierna till kameran för ikväll är vi 4 tjejer som ska parta!

Postat av: Tina

Hoppas att ni fick en trevlig!

2012-01-28 @ 01:59:33
Postat av: irini

alskar den dar parfymen! Sprayade den pa min halsduk forut och den holl fan i en hel vecka :D

2012-01-28 @ 09:58:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: