Lördag

Jag vaknade klockan 1 idag, gissa om jag blev irriterad haha.. Jag tycker det är jätte jobbigt när jag sover bort mina dagar! Blev en runda förbi gymmet efter frukosten iallafall, och körde bara crossfit i 45 min, sen lite mage. Just nu är jag nydushad, och har satt på mig min bästa Brun-utan-sol. Jag har testat jätte många faktiskt och har kommit fram att jag gillar Loreals Sublime bronze mest.. Den är till för både kroppen och ansiktet och man känner sig alltid lite fräshare när man är lite brunare, iallafall jag :-) Hur lättapplicerad som helst, och man luktar inte hemskt efter att man satt på sig den.
Jag solar inte solarium längre! Många anledningar.
Klänningen ska jag ha nästa vecka, när min vän Diana fyller år! det lönar sig att ha 3 systrar ;) haha! Det är min syster Nikis Nyårsklänning, och frågan är vad jag ska ha under, den är rätt så transparent som ni ser. Hoppas hon inte blir arg om jag krymper den lite på nått sätt haha får vara försiktig!

Postat av: irini

de kommer bli skit snyggt me klanningen! Men vill du inte lana mina snygga klader jag har nu nar jag ar gravid?Hahahahahhahahahahahahaha

2012-01-14 @ 18:48:00
Postat av: Tina

Jätte fin klänning men som sagt du kanske kan låna kläder från Irini då behöver dom onte krympas haha.

2012-01-15 @ 12:04:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: