Juldagen

Min julafton igår var mysig och svullande, om man nu kan säga det haha! Vi var som vanligt väldigt många och tyckte dagen gick rätt fort. Jag brukar inte vara så kräsen, eller önska mig något speciellet, tycker mest det är kul att öpnna paket haha. Fast sen när jag får paketen så tänker jag "aa men det här behver jag ju" Så sanningen är nog att jag får oftast det jag önskar mig eller behöver.
Det jag fick var london 3 dagar, samt gå på Mamma mia musikalen, kamera som kommer användas flitigt, pengar, mys-sockor, parfym, klänning, festlig topp, smink, modell för en dag, presentkort, och nyttigheter som jag äter dagligen..
Hoppas ni hade en mysig jul, och åt så ni small! :-)
När jag skulle till gymmet idag kände jag hur trött jag egentligen var, så valde att åka hem till mig för att hämta min lilla packning, för i morgon bär det av till London vid 6 tiden, så hinner gymma innan det, och kanske färga håret.. Kan ju vara skönt att få allting gjort nu, så slipper man tänka på det sista minuten som man oftast gör hehe. Nu ska jag äta thai wook med skaldjur som jojjes pappa har gjort. Är verkligen vrålhungrig.

Postat av: tina

Trevlig resa till London !!!!

2011-12-26 @ 02:05:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: