måndag

Fyfan mina ögon, dom är helt röda. Känner hur övertrött jag är och hur snabbt jag kommer sova i natt haha, fast på gymmet var jag pigg! Nu är det bara den här veckan och sen till onsdag nästa vecka som jag går i skolan sen har jag lov, fyfan va skönt!
Älsklingen lagade lite mat idag och det blev kyckling med ris och sallad ;) en specialare!! Och gud så mycket chocklad jag har sett idag, höll nästan på att falla för frestelsen. Jojjes mamma och bror ska till grekland snart så man ser ju chockladen överallt! (Och nej, kycklingen är inte bränd haha, det är bara grillkryddan som vi använder som blir så!)
Nu väntar duschen och i morgon är det Lucia :)

Postat av: Tina

Maten såg riktigt god ut !!!!!!

2011-12-12 @ 23:54:26
Postat av: irini

jag e hungriiig ge mig

2011-12-13 @ 08:15:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: