another day

Blev aldrig någon skola för mig idag, hann bara komma till älvsjö sen efter ca 45 min gav jag upp, så då åkte jag hem. Kunde ju sovit istället, men skumma tågtider ska vi vara beredda på nu väll haha.
Nu äter jag mitt favoritmellanmål Kessela, med lite nötter och honung. Stillar hungern ett bra tag och man kan blanda kessellan med vad man vill, cashewnötter, musli, fun light, bär, ja mycket iallafall.
Nu ska jag nog plugga lite innan gymmet. Biceps blir det idag eftersom att jag inte hann med det i söndags när jag skulle köra det.
Måste föresten boka tid hos sjukgymnasten, har nått problem i rumpmuskeln/svanken, och den skadan hindrar mig från ganska mycket så nu är det dags att göra något.
Sen måste jag ringa Kinahälsa så att jag och jojje kan boka tid till 1 timmes massagen som vi har presentkort på.

Postat av: irini

såå går det när man tränar för hårt....

2011-12-08 @ 18:46:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: