Lovely day

Hej! Jag kom precis hem till jojje.. eller? vad säger man? Har sovit här i över ett halvår nu så ibland säger jag att jag är hemma, ibland hemma hos jojje :p äsh..

Har iallafall varit en väldigt kort dag i skolan, slutade 1 idag, älskar sånna dagar! man hinner ju göra så mycket.
Trodde faktiskt inte att jag skulle orka träna idag eftersom att jag sov 3 timmar i natt, fick ont i min tå eftersom jag hade fått ett sår vid nageln, och jag fick SÅ ont, blev alldeles kallsvettig utav det. :( Sen började jag känna pulsen, ah! något konstigt var det. Gjorde rent såret i sömnen typ, och satte på ett nytt plåster.
På gymmet idag körde jag rygg och mage, och min man filmade mig lite i smyg när jag körde. Känns konstigt att se sig själv på video, och känns konstigt att se sig själv med muskler, är inte van vid det hah

Postat av: irini

fooor mycket muskler......du behover inte de stamma

2011-12-01 @ 01:27:29
Postat av: stamma

Jag tycker inte det.. när jag spänner musklerna så syns dom. Och det är meningen.. :p i verkligheten när jag inte spänner ser jag ju mest fast ut :-) jag tycker det är fint att med fitness muskler inte bodybuilderkropp på tjejer

2011-12-01 @ 10:36:11
Postat av: irini

okej, bara du inte kommer med en bodybuilderkropp sen......hahahah

2011-12-01 @ 18:21:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: