Snart helg igen...

Nu kollar väll hela världen på champions league, jag funderar på att dra förbi nadia en sväng :) Det är as irriterande att jag fortfarande inte kan nås på mobilen, har inte fått hem nått nytt simkort än, as jobbigt! Det är verkligen viktigt med jobb och allt möjligt som man ska få tag på..
På gymmet körde jag triceps, axlar, och lite mage.. Gick riktigt bra! :) Nu ska jag dricka min proteinshake! Och i morgon ska jag träna på friskis och svettis, som den kontaktperson jag är :D tur att hon jag jobbar med gillar att träna och äta sushi! ;)
Kesella är något jag äter precis varje dag.. kvarg går lika bra.. man kan blanda det med allt möjligt.. såsom bär, cashewnötter, fun light.. Mättande är det också! och bara proteiner :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: