missing my gym..

God kväll.. Har precis avslutat bakandet. Gjorde kladdkaksmuffins igen ;) haha!
Hela dagen har varit väldigt seg och i morgon ska jag till vårdcentralen på morgonen så de kan förklara för mig vad som pågår i min hals för jag mår ju bra annars.. det är bara synd om jag skulle ha någon bakterie/virus i halsen. Vill börja träna igen, vill uppdatera om roligare saker haha :D Hoppas det inte är nåt problem så jag kan börja träna redan i morgon. Gissa föresten om jag är sugen på att klippa mig och färga håret lite. ;)
Nu ska jag plugga lite innan läggdags!

Postat av: irini

Vad vill du ha for harfarg? :D

2012-02-08 @ 00:05:33
Postat av: Tina

Hoppas att dom kan hjälpa dig på vårdcentralen så att du slipper ha problem meddin hals.Fick äta en god kladdkaka hemma hos er som Niki hade bakat:)

2012-02-08 @ 03:40:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: