skulle vilja vara vart som helst just nu!

Nästa vinter vill jag vara utomlands, om inget kommer i vägen, rättare sagt skolan :-)
Tycker vintern här i Sverige är alldeles för lång och tråkig. Blir tillomed deprimerad ibland. Ush.
Nu är det min sista termin i skolan innan jag pluggar vidare. (förhoppninsgvis till höst, vill verkligen) Jag ska börja kolla lite utbildningar så jag vet vad jag ger mig in på. Det lutar sig mycket åt förskolelärare, men är också intresserad av SPA, och träning. Största drömmen skulle vara att jobba på Arlanda, älskar Arlanda haha! men det är alldeles för långt att åka, och vill inte flytta till andra sidan stan heller. Vi får se vad det blir!
Jag gick även och köpte en almanacka idag för det är ett MÅSTE för mig, annars blir jag stressad och glömmer bort saker. Tror det är viktigt för alla egentligen. :P
På gymmet idag körde jag rygg och mage, och sen träffade jag även Bella där också! trevligt! :)
Nu ska jag duscha och sen får vi se vad som händer!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: