Fredag!

Har sovit ut så skönt den här natten! Känner mig riktigt utvilad! Jag vaknade upp och kände mig riktigt taggad för både kost och träning! Idag ska jag nog köpa ett nytt proteinpulver! Det är väldigt smart på kvällen eller som ett mellanmål när man inte vet vad man ska äta! Ska nog fråga Jenny på gymmet, alla är ju faktiskt inte drickbara! :D Plus att man vill känna en mättnad också!

Den jag har nu är vaniljsmak! Fast jag föredrar självklart chocklad!
Kosten är ju trots allt vktigast när du formar kroppen, glöm inte det!
Man kan säga att ca 70-80% av din kroppsbyggnad beror på din kost.
Träning är självklart viktigt, promenader likaså, men utan rätt kost händer ingenting..
Nu ska jag göra mig iordning! Sen ska jag ta en långpromenad! Har inga speciella planer för ikväll, får se vad som händer.. I morgon däremot ska vi alla samlas hos oss och fira Sammy som fyllt år, och samtidigt fira lite att babyn kommit till världen :D
Mys!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: