FREDAG

Idag tränade jag tillsammans med min granne Nadia! Jag brukar mest träna ensam, men det var kul faktiskt.. vi delade med oss lite övningar till varandra! Vi körde triceps, axlar och mage! En perfekt start på dagen faktiskt! Plus att vi skrattade rätt mycket så magmusklerna jobbade rätt mycket idag haha!
Den här helgen är vi ensamma i huset! Jojjes föräldrar är i London.. så mysigt! Vill lätt åka dit igen!
Imorgon jobbar jag och är inte hemma förens 11, så ikväll tänkte vi åka förbi Daniel och Natta, det är inte ofta vi träffar dom! Får se vad vi hittar på! Fan vad man ska vara sämst ibland på att höras.. Är ju inte så svårt egentligen :D Tänker ni på det ibland?
Jag träffar min bästa vän nästan bara på helgerna, trots att vi bor på samma gård.. Äsh kanske blir så automatiskt när man vuxit upp. Plötsligt har man ju jobb/skola och oftast ett schema som inte går ihop med andras schema!
Typiskt..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: