Tisdag

Ibland suger jag på blogga! haha! :-)
Jojje hade inte tagit så mycket bilder unger helgen, men här är iafl några! Vi hade det mysigt och att våffla tog ca:a 3 timmar för mig och niki haha ;) Som tur gör man det inte ofta! :D Brorsan fick en biljett av oss till michael jackson musikalen som kommer va i höst!? Michael Jackson fan som han är! Han ska gå tillsammans med poppi! Kul ju! Upplevelser är verkligen bra presenter, speciellt för de som har allt, som man brukar säga :p
Nu ska jag duscha, och bara njuta av kvällen.. börjar halv 11 i morgon! skönt!
födelsedagsbarnet och kusin daniel!
chockladtårtor :D
Sammy och poppi
Hälften av oss!

Postat av: Tina

Allt smakade så himla gott :)Speciellt våfflorna och tårtan.

2012-03-31 @ 04:21:51
Postat av: Karin

Nikiii, vill få ta på dig. :( Hälsa henne från mig Stamma! Tack! :)

2012-04-10 @ 11:30:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: