26 December

Jag har precis ätit ägg och bacon med äppeljuice till frukost, det var så gott, älskar det verkligen.
Igår kom jag hem väldigt sent, jag var i stan med nadia och tog några drinkar lite här och var, sen när vi skulle hem hjälpte stormen oss på traven. Man såg allt möjligt på gatorna som vinden hade tagit med sig.
Om ungefär 3 timmar ska vi dra härifrån mot arlanda! Ska bli mysigt! Sen ser vi någon film uppe på flyget med jojjes ipad som han fick av mig i julklapp! Ikväll är vi i London!
Detta är det fina Hilton Hotellet som vi kommer bo på.
Och jag lovar att det blir en bildbomb när vi kommer tillbaka!
Nu väntar duschen!

Postat av: irini

trevlig reeesa da :D

2011-12-26 @ 16:18:45
Postat av: Tina

Hoppas ni får det riktigt mysigt. Fint hotell ni ska bo på.

2011-12-26 @ 20:25:46
Postat av: irini

sen får du visa maaaaaaaassor av bilder på bloggen :)

2011-12-29 @ 18:41:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: