4:e advent

Igår var jag och jojjes familj på restaurang Caliente som ligger i sankteriksplan, det var jätte mysigt och gott! Vi  beställde Sangria, tapas, och åt goda efterätter. Sen åkte jag och jojje hem till mig där vi väntade in mai och nadia, sen spelade vi alla kort! Kan inte minnas hur länge sen det var.
I morgon åker jojjes mamma och hans lillebror till Grekland och firar sin jul där borta. Och snart är det också vår tur att åka till London. Mys!
Nu ska jag ta och städa lite och sen jobba!

Postat av: irini

Åhhhh vad gott

2011-12-18 @ 20:25:15
Postat av: Tina

Ja allt såg riktigt gott ut. Va mysigt ni hade det med att spela kort tänk man kan göra saker utan datorer o tv tex ibland spela sällskapspel det gjorde man förr eller bingo haha.

2011-12-19 @ 01:06:32
Postat av: stamma

Ja det är det som är mysigt! Mycket socialare dessutom!:D

2011-12-19 @ 20:03:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: