sushi

Jojjes pappa kom hem med sushi nyss, så nu är vi alla mätta och belåtna! Satt perfekt efter gympasset ;)
Köpte även jojjes julklapp så nu är det värsta äver kan man säga.. haha! Nu börjar det närma sig jul och ska ta och börja fundera på vad jag ska ha på mig.. Vill ha något mysigt och fint på mig. Nyårsklänningen kommer nog köpas i London iallfall!
I morgon ska jag försöka bli klar med de sista julklapparna. Och i morgon kanske jag visar lite tips på nyårsklänningar, som jag har hittat! Jag kommer som sagt inte köpa någon från Sverige (tror jag) :-)
5 dagar kvar till årets mysigaste dag!

Postat av: irini

kan inte du visa nagon snygg mamma klanning till nyar hahahaha

2011-12-19 @ 21:55:39
Postat av: Tina

Längtar tii julafton !!!!

2011-12-20 @ 07:18:20
Postat av: irini

uppdatera meeeeeeeeeeeeer!!!

2011-12-20 @ 16:22:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: