Tillbaka

Nu är jag rätt nöjd kan man säga efter några dar i London. :)
Vi var där i 4 dagar och det har varit jätte mysigt! Vi kom till London, där det kryllade av folk och belysningar överallt. Vårat hotell var underbart och alla människor var verkligen jätte trevliga. Shoppingen fick vi inte missa heller! Haha, tur för mig att jag kom dit med ett tomt baggage haha.
Mamma Mia musikalen som vi gick på var för bra för att vara sann. Grym upplevelse.
Nu är jag tillbaka till Sverige, och känner mig hängig efter vinet på planet, är så flygrädd att jag tror att jag ska dö på riktigt. Det är hemskt och det har blivit värre senaste tiden. :P Alkohol hjälper om man är flyggrädd, jag lovar! Ett glas vin eller två så blir man lugn! Jag behövde tydligen lite mer.
Hursomhelst, i morgon är det nyår, och jag har många förslag men inget riktigt planerat, så nu är det bara att jag bestämmer mig!
Lite bilder då, mera finns på fb..

Postat av: irini

fan va fint!

2011-12-30 @ 15:27:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: