2:a advent och nadias födelsedag!

Fyfan vilken helg. Den gick snabbt haha.
Igår gick vi på 50 års fest hos Judith, där åt vi mat och hade det mysigt. Sen fortsatte vi in mot stan och hamna på magenta. Det var alldeles för mycket folk, och vi alla försvann lite hit och dit men trots det hade vi riktigt kul!
Här är mitt pepparkakshus som jag har gjort hahaha! Jag är då en riktig jul-nörd! :) Den är faktiskt inte så ful i verkligheten som den ser ut på bilden.
Nu ska jag förbi nadia en snabbis innan jag ska plugga och sova! och det är endast:
20 dagar kvar till julafton
22 dagar kvar till london (julklapp från jojjes föräldrar)
27 dagar kvar till nyår!
Älskar den här månaden!

Postat av: Tina

Pepparkakshuset är ju jättefin !!!!!

2011-12-04 @ 22:04:05
Postat av: irini.

Håller med tina att pepparkakshuset blev fin...vilken kul månad för dig ju....det var ingen dålig julklapp :)

2011-12-05 @ 02:08:03
Postat av: stamma

haha.. är inte så konstnärlig utav mig. men julklappen är rolig :D

2011-12-05 @ 10:30:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: