Fridaaay

Verkligen mysväder ;) Håller ni inte med? Haha! Idag på gymmet körde jag ben, har fortfarande träningsverk sen sist jag körde det.. i måndags tror jag? avslutade med 2 magövningar.. nu alldeles strax ska jag dusha för att sen gå till nadia och göra oss iordning! Som alltid! Vi ska nog dra till Nalen ikväll, och där kommer vi att träffa Mai! Det är något speciellt uppträdande där ikväll! Och Mai kände Djn, så troligtvis hamnar vi där! ;)

Varför klockan är svart på bild vet jag inte.. Den är gråsilvrig.. fick hem den igår.. lite stor men ska göra den mindre! Den har orangea siffror vilket man inte ser heller aja! :D
Nu måste jag göra mig iordning.. för att inte stressa!
Trevlig helg
(ska blogga i morgon också lovar hahaha)

Postat av: Tina

Fin klocka :)

2012-04-15 @ 10:09:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: