Onsdag

Idag har jag gymmat, pluggat rätt mycket och tappat bort mobilen haha, som tur hittade en kille den på gymmet och ringde upp jojje.. Men jag hann spärra simkortet, fast den inte blev spärrad? fattar noll haha! Den är iallafall tillbaka i mina händer, det är det viktigaste haha ;)
Längtar till både fredag och lördag den här veckan.. Fredag utgång, sen födelsedagsfirande hos Mikaela från mitt gamla jobb! Vi ses ju aldrig längre, båda bytte jobb och bor liiiiite långt ifrån varandra! haha!

Hittade en bild på mig och natta från förra veckan då vi var ute tillsammans.. Jag, jojje, natta och daniel..

Det var faktiskt kul, och fyfan vad jag hade druckit, verkligen inte likt mig.. men äsh, sånt händer ibland..


Postat av: Tina

Fin bild på er :)

2012-04-13 @ 10:44:07
Postat av: stamma

hehe ja den enda nästan på mig och natta så fick bli den hehe! :D

2012-04-13 @ 17:58:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: