22:38

(lite underkläder jag köpte idag, (HM) och en bild på mig efter att jag hade borstat tänderna hahaha)
Mitt huvud exploderar snart, har huvudverk och är helt slut i kroppen, var på friskis och svettis i fridhemsplan med henne jag jobbar med, kom hem för nån timme sen, herregud va stort och förvirrande det var där inne..
I morgon är det fredag och tänkte börja dagen med ett mag och rygg pass. Sen får vi se vad som händer.. Tar dagarna som de kommer nu för tiden haha

Postat av: irini

snygga underkläder :D och du menar huvudvärk :P hahhaaha

2012-04-20 @ 13:45:56
Postat av: stamma

hahaha! jaaaa huvudvärk :D

2012-04-20 @ 16:12:32
Postat av: Tina

Sexig pussmun och sexiga underkläder hihi:)

2012-04-23 @ 20:14:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: