Glad alla Alla <3

Update då! Det var ett tag sen! :-) Har gjort ganska mycket dom här dagarna! I Fredags var jag och jojjes familj på Kinesisk restaurang och åt kinabuffe, det var även sushi och glassbuffe så gissa om jag jag var mätt efter! haha! Tror restaurangen hette kinamuren? Värt att besöka! Och billigt!
I lördags och söndags jobbade vi i globen, på Hockeygames! Riktigt kul faktiskt! Finnarna var på G haha ;)
På söndagen blev jag magsjuk, som tur i slutet av arbetspasset haha! Och det var hemskt! Att sitta på tåget och känna sig väldigt illamående och veta att dörrarna inte öppnar när man vill var lite läskigt! Hursomhelst! Nu borde det vara klart med sjukdomar för min del! Jag har fått så det räcker! Hade jag varit frisk idag hade det nog blivit nån mysig restaurang med min man, men känner mig inte riktigt pigg för att dra iväg nånstans! Får bli något mysigt hemma isället! Kanske beställa hem nåt gott!
Jojje var fin till skolan idag iafl! Han och hans frukostshake innan han gick hemifrån! haha!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: