intervjun och skottdagen

Kom precis hem från intervjun som jag skrev om tidigare! Den var faktiskt värre än jag trodde, de ställde en massa frågor som man fick tänka efter på! I ca 45 min!! Men så är det kanske om man ska jobba med människor. Kan jag gå med på! Efter intervjun sa han som intervjuade mig, "det här gick ju riktigt bra, du skötte dig riktigt bra faktiskt!" Sen presenterade han mig för sina kollegor! Och då började jag tänka positivt! Nu får jag  bara hoppas! :-)
Jag är hemma hos mamma just nu och väntar tills jojje ska bli klar från gymmet så vi kan äta, sen kanske powerwalka lite.
Shit vad våren verkar komma fort, och i morgon är det redan mars månad!

Postat av: irini

jaaa och de betyder att min bebba kommer narsomhelst :D sa det blir en marsbebis

2012-02-29 @ 18:02:31
Postat av: stamma

Ja, inom kort är hon här! känns overkligt :-)

2012-02-29 @ 18:10:11
Postat av: Karin

Grattis till att det gick så bra på intervjun. En match verkligen att prestera. ;)

2012-03-01 @ 16:45:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: