Tillbaka!

Jag har varit borta från bloggen ett tag märker jag (säkert ni med) Men nu är jag tillbaka igen! ;)
Idag var jag och tränade faktiskt, gick helt ok trots att jag har tappat mycket! Igår kom jojje hem från milano riktigt lycklig efter att ha sett sitt fotbollslag milan spela! Han kom hem med massa milan prylar, chocklad, klocka, kläder sen en klänning och ögonskuggor till mig :D Även summer burst biljetter fick jag också!
Jag har föresten lov från skolan just nu, älskar att vara student! ;) Så nu ska jag plugga det jag behöver, träna lite, dra på bio med halva skolan, gå på restaurang med min älskade turk-gunilla, och vad mer? Jag ska på jobbintervju i morgon som personlig assistent! Annars väntar jag på att kanelbullen som min syster väntar på ska komma till världen! Hon kommer närsomhelst :D


Snart blir jag moster till en fetknopp, hon väger drygt 4 kg redan!

Postat av: irini

valkommen tillbaka hahahaha....jaaa vilken dag som helst kan bullen komma :P

2012-02-28 @ 22:22:02
Postat av: Tina

Ja lilla damen väger väll 4.5kg snart hahaha:)

2012-02-29 @ 01:22:03
Postat av: stamma

Haha!! Tina du har rätt, 4,5 kg minst!

2012-02-29 @ 18:10:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: