Bekännelser ;)

Tack vare neulash, har mina ögonfransar blivit betydligt längre, går att beställa ifrån neulash.com.
Har alltid haft klaustrofobi, dock inte så grov, men som har blivit lite värre nu.
Plattar håret dagligen, eftersom det är lockigt.
Har gått från skostorlek 39 till 38.
Tittar aldrig på TV, endast nån film någon gång i månaden, eller bio.
Tycker det är orättvist med människor som kan äta vad som helst och inte påverka deras vikt.
Myttomaner är onödiga och jobbiga att lyssna på
Jag har ett chockladberoende, av chocklad blir man glad :D
Så, nu vet ni hur man blir min vän.. hahaha :)

Postat av: irini

ahhhhhh nasta gang far du baka en san kladdkaka eller vad det e som pa bilden :D

2012-01-09 @ 09:36:43
Postat av: Tina

Smaskig bild !!!!

2012-01-09 @ 11:41:00
Postat av: Tina

Smaskig bild !!!! Glömde skriva mitt namn på förra inlägget haha.

2012-01-09 @ 11:42:25
Postat av: stamma

Jaa jag tyckte också att kakan såg galet god ut! :-)

Haha jaa kanske nästa gång irini

2012-01-09 @ 14:02:03
URL: http://stammas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: