bio kväll

Min syster sa att gina hade fått in sportkläder, och då var jag tvungen att kolla vad hon menade, för så mycket kunde de ju inte fått in? Men jo faktiskt, det fanns lite att välja mellan :) i olika fina färger.. Jag har ju beställt lite träningskläder som ska komma närsomhelst, men köper nog någon topp i gina endå. Man känner sig mer motiverad med snygga träningskläder har jag märkt!
Har precis ätit kyckling och avokadosallad, och nu sprängs jag nästan!
Ikväll blir det bio med grabbarna, har länge velat se Abduction.
Och det är bara 3 dagar kvar av ledigheten, sen är det skola, jobb, och gym igen. Fast önskar att jag bara gymmade och jobbade.


Postat av: irini

trodde aldrig att gina skulle fa in traningsklader :P Fina var de iallafall :D

2012-01-06 @ 18:43:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: