onsdag

Just nu känner jag mig rätt trött! slutade 4 i skolan, sen åkte jag direkt till gymmet. Jag tränade triceps och axlar, och gick på step interwall som tog kål på mia axlar ännu mer. Nu börjar även mina helger på torsdagar istället för fredagar, gissa om jag är glad.. så i morgon börjar min helg..
Det här äter jag nu på kvällarna, jätte nyttigt och finns att köpa på lidl.. Finns en hel del annat nyttigt och billigt där. (Olika sorters kvarg) Bästa mellanmålet faktiskt. Blanda med lite cashewnötter.. åh!
Nu ska jag fortsätta umgås med min gravida fetsyster haha! Hon är så rund och go!


Postat av: Tina

Ja men det är ju skönt att tar redan helg :) Trevlig helg!

2012-01-19 @ 00:56:29
Postat av: Karin

Vad pluggar du för något? :) Vad gör du när du känner ett sug för något onyttigt? Äter du kolhydrater? Lite frågor som jag undrar över. Försöker på lite inspiration! Hihi. :)

2012-01-19 @ 18:42:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: