Fredag

Idag skulle jag vara med och fira Diana men jag är fortfarande sjuk och fryser hela tiden.. tycker det är mysigt på kvällarna när man är sjuk. Man dricker lite te med honung, mysar och tittar på någon film, men under dagen blir man mest rastlös! Så ikväll har jag inga vidare planer.. Tycker lite synd om mig själv.. Blir nog någon film, och stanna hemma ikväll!
Idag köpte jojjes pappa hem lite äggvita som vi har pratat om.. alltså BARA äggvita hehe, knappt några kalorier som vi tänker använda till när vi gör äggröra.

Dunken sen faktiskt ganska läskig ut haha, när jag öppnade kylen tänkte jag vad är det? Vem har lagt den där!?


Postat av: Tina

Ja när man är sjuk då får man tycka synd om sig själv :). krya på dig :)

2012-01-21 @ 00:21:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: