frukostmänniska

Vet ni en sak? jag längtar till frukosten redan kvällen innan, för alltid när jag vaknar har jag en sån aptit haha, och jag brukar variera min frukost rätt mycket, men just nu äter jag mest ägg och bacon med grillkrydda på, och ett glas mjölk! Det är galet gott! Sen sägs det att folk som äter frukost, småäter inte lika mycket på kvällen, vet inte om det stämmer faktiskt.
Efter skolan, drog jag direkt till gymmet och var rätt trött innan träningen, men det gick bra endå, ögonen var öppna, och tränar man så ska man träna ordentligt :p uppvärmningen idag blev på crossfit maskinen 42 min tog det, och blev av med 600 kalorier bara på uppvärmningen.
Sen tränade jag biceps, och vissa tror att tjejer får monster-armar för att man tränar dom överhuvudtaget, men riktigt så är det inte. Mestadels beror det på gener, och tjejer har inte tendensen att få så stora armar som killar. Visst kan man få stora armar som tjej? Men då är det för att man äter väääldigt mycket eller så är det kanske olika "genvägar" till manliga armar.. ni fattar!
Jag tycker det är snyggt att vara fast, och armarna ser ju inte så kralliga ut när man går i vanliga kläder haha, när man inte spänner eller hur man ska förklara :D
Ikväll blir det någon mysig film!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: