Man blir vad man äter

Igår natt gick jag och la mig klockan 11, grymt va? jag brukar normalt sova efter 1-2.. nu förstår jag vad folk menar med att sömn är viktigt. Jag kände mig som en ny människa när jag vaknade. :-)
Idag körde jag bröst/biceps, och uppvärmning (crossfit maskinen) 50 min. Efter en kvart orkade inte mina ben faktiskt pga jobbig träningsverk i rumpa och lår, men sen började simpsons, ett jätte roligt avsnitt som fick mig att glömma tiden ;)
så tack simpsons! :D
Min mage är det största problemet just nu.. Men det viktigaste är att den är någorlunda till sommaren iafl, det är väll då den kommer synas som mest haha.
Ikväll tänkte jag ta en powerwalk, och sen plugga lite.. helst av allt vill jag baka, men hinner inte idag, får bli i morgon.. jag har blivit ett bakmonster hehe.. min familj har tagit för givet att när jag kommer så ska det bakas! :-)

Postat av: Tina

Du är en riktig hurtbulle haha och bagarberta haha !

2012-01-18 @ 02:12:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: