Sömnlös natt

Såg att jojje la upp en bild på fb där det står att det var -12 grader ute i morse.. Jävlar! Jag undrar som alla andra.. när ska vintern försvinna? Hursom :-) Åt nyss frukost.. havregrynsgröt med kanel, mjölk och sylt! Mhh!
Snart tänkte jag plugga lite för att få det gjort, sen måste jag nog ut och få frisk luft.. Jag vill träna, men är inte riktigt frisk än, undra om jag ska till doktorn så de får avgöra om jag har bakterier eller virus i halsen :p Vissa saker gå bra att träna med, andra inte..
Snart är det även alla hjärtnas dag! om 2 veckor.. haha, butikerna är alltid ute i god tid ;) Förra året blev jag överaskad av jojje med ost, kex, vin och gelehjärtan! Och jag tänkte att jag ska överaska honom iår. Vet att han kollar min blogg, men läser knappt, en sån här "lång" text är tydligen jobbigt att läsa haha!! :D
Nelly

Postat av: Tina

Fina kläder! Ja nu har faktiskt vintern kommit på riktigt och jag läste att det skulle bli ännu kallare brrrr.....

2012-01-31 @ 01:28:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: