söndag

I fredags var vi som sagt ute.. Vi åkte in tillsammans till stan och sen förade vi lite tillsammans, men sen vet jag inte riktigt vad som hände.. Meningen var att vi skulle till en klubb, och jag kom ju tillsammans med tjejerna till Amba, alla utom nadia, så jag hann betala och sen dra på en gång typ, nadia ringde.. så jag mötte upp henne, och sen försvann min halsduk och leggings, minns inte riktigt vart jag skulle ha tappat bort dom.. hursomhelst, jag sov inte många timmar förens jag skulle upp och jobba igen.. Nu har min halsont försvunnit, nu är det endast lite kvar av förkylningen.
Snart kan jag träna igen!
Nadia finns inte med på en enda bild, och det var tydligen fler som ville ta bilder med oss i tunnelbanan haha!!

Postat av: Tina

Haha ja undrar var din halsduk och leggings försvann dom kanske blåste iväg någonstans hehe.

2012-01-30 @ 02:00:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: