Tisdag, och 3 dagar kvar till helg igen!

Det var ingen bra start på dagen idag! försov mig andra skoldagen! jag skämms!
Däremot vilade vi ut oss tillräckligt, och hämtade ut paketet från gymgrossisten som kom idag, jojje beställde ett linne, och ett par träningsbyxor.. och jag en sportbh bara, två färger på en och samma sportbh, så vänder jag den ut och in får jag antingen blå eller lila.. jag kommer nog använda den blåa delen mest, gillade den mer!
Nu blir det lite musik-pepp innan vi drar till gymmet.
Ben träning idag!

Postat av: irini

stamma gå in på nelly och kolla dom har fått ny frannäring som neulash fast det heter nutra luxe lash :) den verkar bra :P

2012-01-10 @ 16:48:13
Postat av: Tina

Så fina träningskläder ni har beställt .

2012-01-10 @ 17:20:08
Postat av: Polarn

säg till jojje att han ska börja träna, han ser ut som en softpotatis!

2012-01-13 @ 20:43:23
Postat av: Kompis

Syns på sommaren! ;)

2012-01-13 @ 22:00:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: