12 Jan

Idag hade vi en ny intruktör på afro-passet, roligast var när folk sakta men säkert började försvinna haha, men jag tyckte det blev kul med en liten större yta att röra mig på. Passet var dock inte för mig (och för många andra) inte riktigt afro, men jobbigt var det, och man tackar självklart för utmaningen!

Det lönar sig att jobba på Dagab som Björn gör (min kusins kille) för vi köpte 20 sånna här joghurtar för endast 20 kr, i vanilj och hallon-granatäpple som vi äter på kvällarna. Finns i jordgubb och blåbär också, normalt kostar de typ 17 kr styck, men vi köpte dom för 1 kr styck haha. Mycket proteiner, och väldigt mättande faktiskt..

I morgon har jag endast en timmes lektion, och slutar lagom till lunch sen är jag ledig? ska bli kul och se vad jag hittar på. Blir nog ingen utgång för min del (you never know) haha skoja bara! ska ut nästa helg iafl och fira min vän Diana. :) Den 21:a fyller även min moster år, och mamma den 24:e.

Eftersom jag fryser ska jag ta ett varmt bad, och då menar jag så varmt så att jag ser solbränd ut när jag kommer upp från badet.

Godnatt!


Postat av: Tina

Dom är jättegoda dom där yoghurtarna och lagomt pris från Björn. Skön fredag för dig med en lektion det är inte så dumt.

2012-01-13 @ 01:31:47
Postat av: irini

vad gooda dom ser ut att vara :)

2012-01-13 @ 07:56:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: