rolig våg

Just nu sitter jag i skolan och har faktiskt inte så mycket att göra.. Jag är inte världens piggaste med tanke på att jag sov ca:a 3 timmar i natt.. Idag halkade jag också för första gången på länge på medis haha, som tur var det inte mycket folk! fyfan vilken chock man får när man går och sen plötsligt hamnar på ryggen.. som tur gick det bra och jag fick hjälp av 2 söta tanter att komma upp.. De hjälpte mig att borsta bort snön från ryggen och jag tackade verkligen. Sånt upskattas! istället för att man bara ska gå förbi. Sen fortsatte jag till skolan med rumpont.
Idag slutar jag ganska sent och blir därför direkt till gymmet! får se vad jag ska träna idag :-)
Nu har jag dessutom en riktig våg där hemma som fungerar som den ska! Den innan visade lite allt möjligt och gick rätt så fel, inte undra på att jag blev beviken så många gånger!

Vågen lyser rött,grönt eller orange beroende på hur mycket eller lite du har gått upp i vikt. Står även "-1,7 kg" så man vet exakt. Faktiskt riktigt kul! märket är tefal, och ligger på ca 700 kr. Finns säkert billigare.


Postat av: Tina

Ja det är inge vidare när man halkar tur att du inte slog ihjäl dig.Förra veckan ramlade jag framlänges och flög som en padda haha men som tur så gick det ganska bra. Hehe vilken smart våg.

2012-01-16 @ 22:46:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: