Gårdagen

Ok.. att vara taggad och att gå och träna när man är sjuk var tydligen ingen bra idé. :-) Vila hellre, ät nyttigt, myyycket frukt, dricka extra mycket vatten och sen vänta några dagar tills man frisknar till, är en vettig lösning. Att bli frisk tar mycket längre tid om man går och tränar. Jag borde ha lyssnat på "gå inte och träna när du är sjuk människorna"
Igår hadde vi föresten kalas för min mamma och moster. Mamma fyller egentligen år på tisdag men vi valde att fira dom den här helgen.. och det var mysigt dom vanligt! Det blev mycket gott! Jag tror inte att jag riktigt var mig själv igår när jag såg allt gott som fanns. ;) Vi åt middag, riktigt god pastasallad. Sen fanns det olika muffins och en rejäl tårta som var 80% choklad. Man blev så mätt på allt socker att det inte är sant. Men vi har det alltid mysigt när vi firar, och älskar att det kan hålla på hur länge som helst..
Tårtan som min syster Niki gjorde som var större än en plåt.. haha dödsgod!
Nu ska jag hem till mamma och se va de gör där hemma.. Butikerna borde föresten inte börja gå ut med vårkollektionerna riktigt ännu :-) Ser ut som att vi kommer ha snön kvar ett tag till iafl.. Massa barn lär ju vara överlyckliga nu! ;)

Postat av: Tina

Tack så mycket för att ni överraskade eran mamma och mig med allt det goda ni bjöd på.Jättefin och god tårta som Niki hade gjort tack till henne:)

2012-01-22 @ 19:53:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: