Du är så välkommen

Idag kom min systers (irini) dotter till världen! tror ingen har missat det ;) vad ska man säga.. Känns overkligt! "Lillan" är det enda som kretsar i huvudet just nu, och här hemma är vi alla jätte glada och vi ser fram emot att få träffa Irini, felippe och bebban såklart! Hon är tydligen riktigt matglad och mår bra! Vilket är viktigast.. jag menar hälsan då haha, för matglad är inte bra att vara för mycket utav :D
Åhh! Skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst om hur jag känner för den här lilla tjejen! hursom.. Vill krama om min syster och ska bli underbart att se lillan växa upp!
Stoltare kan man inte bli! Ikväll firar vi med familjen här hemma med lite tårtor och fika! och sen lite större firande när syrran kommer hem!
Åk hem nu.. :-)
Stora bebis, Du är så älskad!

Postat av: Tina

Grattis till dig och alla andra i familjen:)

2012-03-02 @ 16:40:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: