Torsdag

Just nu sitter jag här bredvid min bror lelle haha.. Han sitter på den andra datan.. Fan det känns konstigt att sitta vid en dator har blivit så van vid min mobil! Och jag har verkligen sugit på blogga! Jag har verkligen haft så mkt i mitt huvud helt ärligt, och inte mått riktigt bra heller.. Jag känner typ att jag vill fokusera på mig själv och typ det har blivit så att jag varit lite i min egna lilla värld. Men det är väll egentligen det man har en blogg för? Skriva av sig..
För i övrigt har jag blivit brunett nu, syster Irini färgade det igår, och det blev faktiskt bra, varken grönt eller rött som man kan bli ibland :o
Och tro mig, håret ser verkligen ljust ut på bilden, det är faktiskt väldigt mörkt i verkligheten! :D Men mitt hår har en tendens att bli ljusare hela tiden så gjorde det lite extra mörkt. Sen suger ju min mobilkamera också.
I morgon ska jag träffa min kontaktperson? Eller jag är ju kontaktpersonen? haha undra vad hon är? :s
Ska träffa henne några timmar i kulturhuset iafl ;) dansa lite, tänk att man får betalt för det? Sen är kvällen rätt ledig efter 9.. Skönt!

Postat av: Tina

Fin bild !

2012-05-13 @ 09:49:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: